Naar boven

Over ons


Hoe het begon

Tijd om even terug te gaan in de tijd. Want hoe is Geels 60 jaar geleden begonnen? Een korte terugblik: 

Riek en Henk Geels begonnen ooit met 30 m2 op de hoek aan de Kerkhoflaan met de verkoop van huishoudelijke artikelen, witgoed en ijzerwaren. En de zaken gingen goed: in 1975 voegden we een doe-het-zelfafdeling toe aan de winkel. 

Ook dieptepunten

Elk bedrijf kent zijn dieptepunten, ook wij. In 1985 stortte tijdens een verbouwing een deel van de winkel in. Vijf jaar later volgde een tweede dieptepunt: een uitslaande brand verwoestte het gehele pand. Als familie hebben we in dat jaar veel veerkracht moeten tonen. Gelukkig vierden we een jaar later alweer de heropening van een nieuwe winkel!
 
Geels in 1957
Grote brand in 1990
Opnieuw opgebouwd, 1991
Overname en vernieuwing 

Na 43 jaar betrokkenheid, passie en ondernemerschap gaven Henk en Riek in oktober 2000 het stokje over aan Gerrit en Ada Geels. Niet lang daarna investeerden zij in een volledige renovatie en uitbreiding van het gehele pand. En daar bleef het niet bij. In 2010 vernieuwden Gerrit en Ada de afdeling Culinair & Cadeau, werd de tuinafdeling uitgebreid en kreeg de afdeling Decorette een restyling. Twee jaar laten breidden zij de zonweringshop uit. In datzelfde jaar vierden we ook ons 55-jarig bestaan. Een mooi moment om een nieuwe fase van Geels Woonwarenhuis in te luiden!

Moderniseren, moderniseren.. 

In 2014 is onze winkel wederom ingrijpend verbouwd. Eind 2015 rondden we de tweede fase van de verbouwing af. De afdeling Decorette verhuisden we naar de 1e etage en kreeg tegelijkertijd een nieuwe naam: Colors@Home. Ook bij andere afdelingen hebben we een naamwijziging doorgevoerd. Culinair & Cadeau veranderden we in Cooking@Home. In het voorjaar van 2017 verbouwden we ook de afdeling Tuinmeubelen en Camping. We openden een speciale ‘buitenkoken-shop’ op deze afdeling. 

Nu 60 jaar later hebben we 5 speciaalzaken onder 1 dak:
En voor alle speciaalzaken gelden nog altijd dezelfde waarden: de best mogelijke service, klanttevredenheid en prijs-kwaliteitverhouding.