Bezorging van bestellingen uit de webshop (Nederland)

Welke vervoerder levert mijn bestelling?

Binnen Nederland werken wij met vervoersmaatschappij PostNL en Packs. Je bestelling wordt afhankelijk van de omvang van je bestelling geleverd door PostNL pakketdienst of één van onze externe transporteurs. 

PostNL pakketdienst:
Kleinere producten worden door PostNL pakketdienst geleverd. Je krijgt per e-mail een Track & Trace toegestuurd om je bestelling te volgen. Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, is de volgende dag in huis.

Packs pakketdienst:
Grotere producten zoals barbecues, parasols of verlichting worden geleverd door onze externe transporteur Packs. De levertijd is 1-3 werkdagen. Je krijgt per e-mail een Track & Trace toegestuurd om je bestelling te volgen.
Voor grotere en zwaardere artikelen verzoeken wij je vriendelijk een gewenste afleverdatum door te geven bij je bestelling. Zo voorkomen wij dat de bezorger voor een dichte deur staat. Je kunt dit eenvoudig aangeven bij het plaatsen van de bestelling in het opmerkingenveld of neem telefonisch contact met ons op via 0318 - 414 500.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bezorging door POSTNL Levertijd Verzendkosten
Kleinere artikelen Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Op zaterdag voor 13:00 uur besteld, is maandag in huis.

Geen leveringen op zondag.
Gratis verzending boven €60,-

Bij bestellingen onder €60,- brengen wij €6,95 in rekening.

Bezorging door PACKS Levertijd Verzendkosten
Grotere en zwaardere artikelen zoals:

- Tuinmeubelen
- Parasols
- Parasolvoeten*

1 tot 3 werkdagen 


Gratis verzending boven €60,-

Bij bestellingen onder €60,- brengen wij €6,95 in rekening.
*Parasolvoeten vanaf 30 kg
1 tot 3 werkdagen  Vanwege het gewicht geldt een bezorgtoeslag van €30,-
*Parasolvoeten van 90 kg 1 tot 3 werkdagen  Vanwege het gewicht geldt een bezorgtoeslag van €50,-

 De aangegeven leverdagen zijn onder voorbehoud van vertragingen bij PostNL of Packs.

Let op: de bezorging is altijd tot de voordeur.
We proberen je bestelling altijd in één pakket te bezorgen. Bestel je artikelen met verschillende levertijden, dan wordt je bestelling soms gesplitst in twee of meer bezorgingen. Dit heeft geen invloed op de berekening van de bezorgkosten.

Voor verzending naar de Waddeneilanden wordt een toeslag berekend. Informeer hiervoor bij de klantenservice.

Aangepaste levertijden
Black Friday 28 november t/m 2 december 2024: Vanwege de enorme drukte tijdens deze periode kan het voorkomen dat de levertijden wat langer zijn dan je van ons gewend bent.

 Besteldatum Bezorgdatum
dinsdag 24 december vrijdag 27 december
woensdag 25 december (1e Kerstdag) zaterdag 28 december
donderdag 26 december (2e Kerstdag) zaterdag 28 december
dinsdag 31 december (Oudejaarsdag) vrijdag 3 januari
woensdag 1 januari  vrijdag 3 januari


Kan ik een andere bezorgdatum opgeven?
In alle gevallen kun je jouw gewenste afleverdatum kiezen. Je kunt dit eenvoudig bij het plaatsen van de bestelling in het opmerkingenveld aangeven. Je kunt, zonder tegenbericht, ervan uitgaan dat je bestelling op die dag geleverd wordt. 

Wat is de status van mijn bestelling?
We houden je graag op de hoogte van jouw bestelling. Na het plaatsen van je bestelling, ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Ook zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail.

Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
Nadat jouw pakket ons magazijn verlaten heeft, vind je een Track & Trace code link in de verzendbevestiging per e-mail. Klik op deze link en volg op de website van de bezorgdienst jouw bestelling. Bestellingen die per briefpost verstuurd worden, vind je geen Track & Trace in de verzendbevestiging. Deze zendingen kun je namelijk niet volgen.

Wat als ik niet thuis ben tijdens de bezorging van mijn bestelling?
PostNL levering:
Vaak is het mogelijk om nog vóór de eerste bezorgpoging een ander bezorgmoment te kiezen. Bekijk hier hoe je dit kunt doen.

Niemand thuis? Dan wordt je pakket afgegeven bij de buren. Of bij een PostNL-locatie in de buurt. Je ontvangt een kaartje in de bus met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.

Goed om te weten: we bewaren je pakket een week op de PostNL-locatie. Daarna brengen we het terug naar de afzender.

Packs levering:
Niet thuis bij eerste bezorgpoging
Indien je niet aanwezig bent, dan probeert Packs je pakket bij de buren af te leveren. De bezorger zal een kaartje achterlaten in de bus. 

Afspraak voor tweede levering 
Als het niet mogelijk is om bij de buren af te leveren dan ontvang je een kaartje in de bus met het telefoonnummer van het PacksCenter in de regio waarmee je contact kan opnemen om een afleverafspraak te maken. 

Pakket afgeleverd bij een PacksCenter?
Je pakket wordt maximaal 5 dagen op de PacksCenter-locatie bewaard. Daarna wordt het naar ons retour gestuurd.

Mijn pakket is niet bezorgd.
Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door de bezorger. Controleer dan eerst de onderstaande punten:
Controleer de Track & Trace code van het pakket
In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer via deze link op de Track & Trace pagina of de tijdvakindicatie van de levering mogelijk is verschoven.

Controleer het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Zo niet, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@geelswoonwarenhuis.nl.

Controleer je brievenbus
Heb je een 'Niet thuis-bericht' ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@geelswoonwarenhuis.nl.

Mijn bestelling is niet compleet.
Het kan zijn dat we je bestelling hebben gesplitst in twee bezorgingen, omdat niet alle artikelen uit voorraad leverbaar zijn of niet uit hetzelfde magazijn komen. Controleer de levertijd van het product dat je mist op onze website. Bij artikelen die niet direct op voorraad zijn, vermelden wij bij elk artikel een indicatieve levertijd (bijv. 2-3 werkdagen).

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?

Je kunt de bestelling ook zelf ophalen bij ons in de winkel. Wil je hier gebruik van maken, dan kan je dat aanvinken tijdens het afrekenproces. Wanneer je het product bij ons in de winkel ophaalt, worden er vanzelfsprekend geen verzendkosten gerekend.

Ik wil een ander iets cadeau sturen/mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen, kan dit?
Je kunt de bestelling op een afwijkend adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenproces vul je je eigen gegevens in bij ‘factuuradres’. Bij ‘afleveradres’ voer je vervolgens het adres in waar je het wilt laten afleveren.

Toen ik een artikel in mijn winkelwagen legde, was het op voorraad, maar toen ik bij de kassa kwam was het uitverkocht. Hoe kan dit?
Een artikel wordt pas voor je gereserveerd als je de bestelling hebt afgerond. Het kan zijn dat het product op voorraad was toen het artikel in de winkelwagen ging, maar tijdens de bestelprocedure uitverkocht raakte.

 

Bezorging van bestellingen uit de webshop naar België

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

België  Levertijd Verzendkosten
Direct leverbare artikelen Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Geen leveringen op zondag.
Gratis verzending boven €75,-

Bij bestellingen onder €75,- brengen wij €7,95 in rekening.
Artikelen die niet direct op voorraad zijn Wij vermelden bij elk artikel een indicatieve levertijd
(bijv. 1-3 werkdagen). 
Gratis verzending boven €75,-

Bij bestellingen onder €75,- brengen wij €7,95 in rekening.


Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
Nadat jouw pakket ons magazijn verlaten heeft, vind je een Track & Trace code link in de verzendbevestiging per e-mail. Klik op deze link en volg op de website van de bezorgdienst jouw bestelling.

Kan ik als Belgisch bedrijf bestellen en een BTW verlegd factuur ontvangen?
Dat is mogelijk, mail je bestelling en je BTW nummer dan door naar klantenservice@geelswoonwarenhuis.nl. Wij sturen dan de factuur excl. btw en een link via welke je de betaling kunt voldoen. Na ontvangst van de betaling worden de goederen verzonden. Een BTW verlegd factuur is (technisch) niet mogelijk als je direct in de webshop besteld. 


Bezorging van aankopen uit de winkel

Passen je aankopen niet in de auto of heb je niet de beschiking over een auto? Geen probleem, want wij bezorgen het graag bij je thuis. Het bezorgen wordt in de meeste gevallen door onze eigen bezorgdienst gedaan, vaak gratis! 
 
Worden er bezorgkosten berekend?
Bij een aankoopbedrag van meer dan €150,- bezorgen wij gratis* bij u thuis in de regio (tot 20 km).

Bij een aankoopbedrag van minder dan €150,- vragen wij een kleine bijdrage in de kosten:

  • Bennekom, Ede en Wageningen: €7,50
  • Buiten deze plaatsen tot 20 km. vanaf Bennekom: €15,-
  • Bij een afstand van meer dan 20 km. vanaf Bennekom: prijs op aanvraag

Voor het bezorgen van zakken potgrond, tuinaarde, compost en zand vragen wij 10,00 aan bezorgkosten.

Informeer in de winkel naar de bezorgdagen en de voorwaarden.

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.