Naar boven

Verzendinformatie

Bezorging van bestellingen uit de webshop

Welke vervoerder levert mijn bestelling?
Binnen Nederland werken wij met vervoersmaatschappij PostNL en externe transporteurs. Je bestelling wordt afhankelijk van de omvang van je bestelling geleverd door PostNL pakketdienst of één van onze externe transporteurs. 

PostNL pakketdienst:
Kleinere producten worden door PostNL pakketdienst geleverd. Je krijgt per e-mail een Track & Trace opgestuurd. Met deze code kunt je je bestelling volgen. Via deze code is te zien wanneer je bestelling geleverd wordt.

Externe transporteur:
Grotere producten zoals tuinsets, tuintafels of parasols worden geleverd door onze externe transporteur. Je krijgt per e-mail een Track & Trace opgestuurd. Met deze code kunt je je bestelling volgen. Via deze code is te zien wanneer je bestelling geleverd wordt.
Voor grotere en zwaardere artikelen verzoeken wij je vriendelijk een gewenste afleverdatum door te geven bij je bestelling. Zo voorkomen wij dat de bezorger voor een dichte deur staat. Je kunt dit eenvoudig bij het plaatsen van de bestelling in het opmerkingenveld aangeven of neem telefonisch contact met ons op via 0318 - 414 -500.


Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

  Levertijd Verzendkosten
Direct leverbare artikelen Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Geen leveringen op zondag.
Gratis verzending boven €50,-.

Bij bestellingen onder €50,- brengen wij €4,95 in rekening.
Artikelen die niet direct op voorraad zijn Wij vermelden bij elk artikel een indicatieve levertijd
(bijv. 1-2 werkdagen). 
Gratis verzending boven €50,-.

Bij bestellingen onder €50,-brengen wij €4,95 in rekening.


We proberen je bestelling altijd in één pakket te bezorgen. Bestel je artikelen met verschillende levertijden, dan wordt je bestelling soms gesplitst in twee of meer bezorgingen. Dit heeft geen invloed op de berekening van de bezorgkosten.

Voor verzending naar de Waddeneilanden wordt een toeslag berekend. Informeer hiervoor bij de klantenservice.

Kan ik een andere bezorgdatum opgeven?
In alle gevallen kun je jouw gewenste afleverdatum kiezen. Je kunt dit eenvoudig bij het plaatsen van de bestelling in het opmerkingenveld aangeven. Je kunt, zonder tegenbericht, ervan uitgaan dat je bestelling op die dag geleverd wordt. 

Wat is de status van mijn bestelling?
We houden je graag op de hoogte van jouw bestelling. Na het plaatsen van je bestelling, ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Ook zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail.

Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
Nadat jouw pakket ons magazijn verlaten heeft, vind je een Track & Trace code link in de verzendbevestiging per e-mail. Klik op deze link en volg op de website van de bezorgdienst jouw bestelling. Bestellingen die per briefpost verstuurd worden, vind je geen Track & Trace in de verzendbevestiging. Deze zendingen kun je namelijk niet volgen.

Wat als ik niet thuis ben tijdens de bezorging van mijn bestelling?
PostNL levering:
Eerste bezorgpoging moet nog plaatsvinden
Vaak is het mogelijk om nog vóór de eerste bezorgpoging een ander bezorgmoment te kiezen. Bekijk hier hoe je dit kunt doen.

Niet thuis bij eerste bezorgpoging
De bezorger probeert je pakket af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuiscode’ bij jou achter. Met deze code kun je een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als je niets doet dan komt de bezorger op de volgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer bij jou langs.

Niet thuis bij tweede bezorgpoging
Ook dan laat de bezorger een kaartje bij jou achter. Hierop staat waar je jouw pakket kunt ophalen. Deze informatie vind je ook in Track & Trace en in de PostNL-app.

Pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie?
Je pakket wordt maximaal twee weken op de PostNL-locatie bewaard. Daarna wordt het naar ons retour verstuurd.

Packs levering:
Niet thuis bij eerste bezorgpoging
Indien je niet aanwezig bent, dan probeert Packs je pakket bij de buren af te leveren. De bezorger zal een kaartje achterlaten in de bus. 

Afspraak voor tweede levering 
Als het ook niet mogelijk is om bij de buren af te leveren dan ontvang je een kaartje in de bus met het telefoonnummer van het PacksCenter in de regio waarmee je contact kan opnemen om een afleverafspraak te maken. 

Pakket afgeleverd bij een PacksCenter?
Je pakket wordt maximaal 5 dagen op de PacksCenter-locatie bewaard. Daarna wordt het naar ons retour verstuurd.

Mijn pakket is niet bezorgd.
Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door de bezorger. Controleer dan eerst de onderstaande punten:
Controleer de Track & Trace code van het pakket
In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer via deze link op de Track & Trace pagina of de tijdvakindicatie van de levering mogelijk is verschoven.

Controleer het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Zo niet, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@geelswoonwarenhuis.nl.

Controleer je brievenbus
Heb je een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@geelswoonwarenhuis.nl.

Mijn bestelling is niet compleet.
Het kan zijn dat we je bestelling hebben gesplitst in twee bezorgingen, omdat niet alle artikelen uit voorraad leverbaar zijn of niet uit hetzelfde magazijn komen. Controleer de levertijd van het product dat je mist op onze website. Bij artikelen die niet direct op voorraad zijn, vermelden wij bij elk artikel een indicatieve levertijd (bijv. 2-3 werkdagen).

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?

Je kunt de bestelling ook zelf ophalen bij ons in de winkel. Wil je hier gebruik van maken, dan kan je dat aanvinken tijdens het afrekenproces. Wanneer je het product bij ons in de winkel ophaalt, worden er vanzelfsprekend geen verzendkosten gerekend.

Worden er verzendkosten berekend?
Wij rekenen geen verzendkosten voor alle bestellingen boven de €50,-.
Voor bestellingen onder de €50 brengen wij €4,95 in rekening.

Ik wil een ander iets cadeau sturen/mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen, kan dit?
Je kunt de bestelling op een afwijkend adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenproces vul je je eigen gegevens in bij ‘factuuradres’. Bij ‘afleveradres’ voer je vervolgens het adres in waar je het wilt laten afleveren.

Toen ik een artikel in mijn winkelwagen legde, was het op voorraad, maar toen ik bij de kassa kwam was het uitverkocht. Hoe kan dit?
Een artikel wordt pas voor je gereserveerd als je de bestelling heeft afgerond. Het kan zijn dat het product op voorraad was toen het artikel in de winkelwagen ging, maar tijdens de bestelling uitverkocht raakte.


Bezorging naar België


Kan ik mijn bestelling laten bezorgen in België?

Ja, ook als je in België woonachtig bent, kun je bij ons bestellen. Je pakket wordt door DHL geleverd.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

België  Levertijd Verzendkosten
Direct leverbare artikelen Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Geen leveringen op zondag.
Gratis verzending boven €100,-

Bij bestellingen onder €100,- brengen wij €7,95 in rekening.
Artikelen die niet direct op voorraad zijn Wij vermelden bij elk artikel een indicatieve levertijd
(bijv. 1-3 werkdagen). 
Gratis verzending boven €100,-

Bij bestellingen onder €100,- brengen wij €7,95 in rekening.

Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
Nadat jouw pakket ons magazijn verlaten heeft, vind je een Track & Trace code link in de verzendbevestiging per e-mail. Klik op deze link en volg op de website van de bezorgdienst jouw bestelling.

Wat als ik niet thuis ben tijdens de bezorging van mijn bestelling? 
Als je niet thuis bent op het moment van bezorging en de bezorger het pakket ook niet bij je buren kan afgeven, dan laat de bezorger een kaart achter in je brievenbus. Met de code op deze kaart kun je via bezorger gemist aangeven wanneer DHL weer bij je langs kan komen.
Je kunt er ook voor kiezen om je pakket bij de buren te laten bezorgen of bij een DHL ServicePoint. Maak je geen keuze, dan wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden. DHL komt maximaal 4 keer bij je langs. Hebben zij het pakket dan nog niet kunnen bezorgen, dan gaat deze in de meeste gevallen retour naar ons.

Worden er verzendkosten berekend?
Wij rekenen geen verzendkosten voor alle bestellingen boven de €100,-. Voor bestellingen onder de €100 brengen wij €7,95 in rekening.

Bezorging van aankopen uit de winkel


Passen je aankopen niet in de auto of heb je niet de beschiking over een auto? Geen probleem, want wij bezorgen het graag bij je thuis. Het bezorgen wordt in de meeste gevallen door onze eigen bezorgdienst gedaan, vaak gratis! 
 
Worden er bezorgkosten berekend?
Bij een aankoopbedrag van meer dan €150,- bezorgen wij gratis* bij u thuis in de regio (tot 20 km).

Bij een aankoopbedrag van minder dan €150,- vragen wij een kleine bijdrage in de kosten:
  • Bennekom, Ede en Wageningen: €7,50
  • Buiten deze plaatsen tot 20 km. vanaf Bennekom: €15,-
  • Bij een afstand van meer dan 20 km. vanaf Bennekom: prijs op aanvraag
Informeer in de winkel naar de bezorgdagen en de voorwaarden.