Geels heeft de Thuiswinkel Waarborg ontvangen!

Bij Geels Woonwarenhuis hechten we veel waarde aan de kwaliteit en service die we leveren. Daar hoort ook het kwaliteitskeurmerk Thuiswinkel Waarborg bij, vinden wij. En natuurlijk leverden we die kwaliteit en service al, maar nu laten we het ook zien. Thuiswinkel stelde zelf de 10 zekerheden op van het Thuiswinkel Waarborg-keurmerk. We nemen de belangrijkste even met je door. Dan weet je precies waarom online shoppen bij Geels Woonwarenhuis een slimme keuze is!
Veilig bestellen en betalen
Met de Thuiswinkel Waarborg bieden we je onder andere de optie om een deel van het aankoopbedrag achteraf te betalen. Erg handig als je even krap bij kas zit of liever eerst het product ziet voordat je het betaalt.
Verder zijn we verplicht het bestelproces eenduidig te laten verlopen. Het moet voor jou dus echt duidelijk zijn wat je bestelt. Voor het plaatsen van je bestelling moet er bovendien nog ruimte zijn om hem te annuleren of corrigeren. Wel zo prettig als je bijvoorbeeld twijfelt over je aankoop.
Ook het betalen zelf moet uiteraard veilig geregeld zijn. Betalen doe je bij ons dus altijd via een beveiligde verbinding met een SSL-certificaat. De prijs die je betaalt voor het product moet net zo duidelijk zijn. Eventuele bijkomende kosten zoals verzendkosten of administratiekosten communiceren we tijdig en duidelijk naar jou.
Regelmatige controle
Thuiswinkel.org informeert ons regelmatig over de laatste ontwikkelingen, bijvoorbeeld op het gebied van veiligheid. Ook worden we jaarlijks gecontroleerd of we inderdaad nog steeds veilig omgaan met jouw gegevens. Een belangrijk onderdeel van die controle is een screening op veelvoorkomende kwetsbaarheden. Zelf zijn we erg blij met deze controles, want zo kunnen wij blijven garanderen dat je veilig en betrouwbaar je aankopen doet.
Zie je verbeteringspunten? Meld ze!
Vind je dat we op het gebied van veiligheid of betrouwbaarheid onvoldoende doen? Of signaleer je verbeteringspunten? Laat het ons weten! We zijn namelijk altijd benieuwd hoe we het online aankopen nog veiliger en makkelijker voor je kunnen maken. Verbeterpunten of klachten stuur je naar klantenservice@geelswoonwarenhuis.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om een eventuele oplossing voor te stellen of toelichting te geven op je suggesties.